Genel Projeler

Katılım / Amaç

• Herkes

• Ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi

• Kurum, ürün, hizmet özelliklerinin tanıtımı

• Toplumla yakınlaşmak

• Müşteri memnuniyetini arttırmak

Süreç

• Proje herkese açıktır. Mümkün olan en geniş kitle projeye dahil edilir.

• Proje briefi yalın ve geniş kitle tarafından kolay anlaşılır şekilde yazılır.

• Brief içinde kurumun vermek istediği bilgi/mesaj kitleye iletilir. Kurumun ilgili web sayfalarına link eklenebilir.

• Sosyal medyadan farklıdır. Gönderilen fikri herkes göremez. Dolayısıyla yapıcı ve pozitif fikirler toplanır.

• Proje süresince blog ve bildirimler aracılığıyla ek bilgilendirme yapılır.

• Proje sonunda kazanan fikirler ve başarı hikayesi topluma duyurulur

Örnek

Vermeye başladığımız…hizmetimizin özelliğini anlatan bir reklam kampanyası için fikirler arıyoruz. En yaratıcı 10 fikir !xxx kazanıyor.

• ….tarihinde düzenleyeceğimiz etkinlikte ürünümüzü ziyaretçilerle buluştururken ürünün imajına uygun nasıl aktiviteler düzenleyelim?

• …markamızın ‘aile içi şiddete karşı sessiz kalma’ kampanyası için senin de…