Katılım / Amaç
• Herkes
• Ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi
• Kurum, ürün, hizmet özelliklerinin tanıtımı
• Toplumla yakınlaşmak
• Müşteri memnuniyetini arttırmak
Süreç
• Proje herkese açıktır. Mümkün olan en geniş kitle projeye dahil edilir.
• Proje briefi yalın ve geniş kitle tarafından kolay anlaşılır şekilde yazılır.
• Brief içinde kurumun vermek istediği bilgi/mesaj kitleye iletilir. Kurumun ilgili web sayfalarına link eklenebilir.
• Sosyal medyadan farklıdır. Gönderilen fikri herkes göremez. Dolayısıyla yapıcı ve pozitif fikirler toplanır.
• Proje süresince blog ve bildirimler aracılığıyla ek bilgilendirme yapılır.
• Proje sonunda kazanan fikirler ve başarı hikayesi topluma duyurulur
Örnek
Vermeye başladığımız…hizmetimizin özelliğini anlatan bir reklam kampanyası için fikirler arıyoruz. En yaratıcı 10 fikir !xxx kazanıyor.
• ….tarihinde düzenleyeceğimiz etkinlikte ürünümüzü ziyaretçilerle buluştururken ürünün imajına uygun nasıl aktiviteler düzenleyelim?
• …markamızın ‘aile içi şiddete karşı sessiz kalma’ kampanyası için senin de…